Asmara Kami Berputik Kembali…

Siapa yang tak sayangkan suami..?? Suami saya pengarah Filem. Dia sangat baik dan penyayang..Wina 34 tahun ( Fb Inabiaq jaludin)

Saya bukan nak mengada-adakan cerita..kalau tak bagus saya tak cakap tau..!! Kecoh saya call kawan-kawan seronok sangat lepas sebulan banyak perubahan pada badan saya.. Payudara saya tegang ..dah tak lembik lagi..cantikkk suami puji melambung-lambung..Alamakkkk berputik-putik cinta, macam baru kahwin lah pulak..

Suami saya sebelum ini acuh tak acuh je, tiba-tiba dia kata saya dah banyak sangat berubah luar dan dalam..ha ha ha..Rahsia orang kahwin ye..psstttt faham kan..!!

Bahagianya hati saya waktu tu sebagai isteri, maklumlah sejak sekian lama kami berkahwin anak pun dah 5 bila suami puji rasa melambung sukanya sebab  sebelum ni tak pernah puji pun..

Saya berkongsi pengalaman dan kisah benar saya kepada wanita lain sebab saya tahu ramai wanita mengalami masalah payudara kendur sangat lepas bersalin dan kegemukan..Berat badan saya sebelum ini 70kg..Sekarang dah turun 65kg. . Saya makan Persis Dara ..Huiihh meletop-letoop..

Banyak kekurangan selepas bersalin.. Dalaman tak sekuat macam anak dara, memang suami tak komplen depan-depan sebab nak jaga hati, kita sebagai wanita boleh rasa lah..!!

“ Saya amat kasihkan suami dan ingin memberikan yang paling terbaik padanya.Mulanya sekadar mencuba krim dewi payudara, anti rekahan dan Persis Dara.. Selepas seminggu saya merasai perubahan yang sangat menakjubkan. SAYA TERKEJUT sangattt..Semuanya jadi luar biasa ..!! Paling bahagia suamilah.. makin rapat makin mesra. Kepada semua para isteri yang sayangkan suami dan ingin kembali seperti gadis mari mencuba produk JRM..

Ezawina

Hanya Wanita Yang Memahami Wanita kan..!!

Saya merasakan Blog JRM adalah medium bermenafaat untuk semua kaum wanita.. Berbagai ilmu perbidanan dan pengalaman sepanjang kehidupan yang bersesuaian saya akan dikongsikan di blog ini. Menyampaikan ilmu kepada perkara kebaikan mungkin dapat menyelamatkan insan lain dalam perkahwinan, kesihatan dan memberikan ketenangan jiwa.

Indahnya siraturahim dan jariah kita sesama insan..

Layari :
http://jrm.com.my
http://rozitaibrahim.com
https://www.facebook.com/JRMOfficial
http://instagram.com/official_jrm
https://twitter.com/official_JRM

17 Feb, 2014

Author:

no comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge

© Copyright 2013. Jamu Ratu Malaya (JRM) - No.95-1, Jalan Nautika A U20/A, Seksyen U20, Pusat Komersial TSB, 40160 Shah Alam, Selangor.