AMARAN KERAS LELAKI JANGAN BACA !!! Gossip Orang Perempuan… VERSI 2

 

Img27129 copyBAU ..!! PUNCA SUAMI HILANG NAFSU PADA ISTERI…BAGAIMANA CARA MENGATASINYA…??

Punca keputihan

  • Tidak menjaga kebersihan vagina.
  • Menganti seluar dalam sehari 2kali.
  • Kerap mencuci dengan Pencuci Wanita untuk mengelakkan bau & fungus.
  • Duduk ditempat lembab dan kotor (membasuh kain dan bersila dilantai).
  • Tidak mencuci kemaluan selepas hubungan seks.
  • Vagina sering lembab selepas buang air kecil (Wajib lap sehingga kering dengan tisu tandas).

PERHATIAN YANG SANGAT PENTING UNTUK WANITA…!!

Cara mencuci vagina tidak betul – PUNCA JANGKITAN KUMAN – SAKIT KENCING KOTOR – SAKIT BUAH PINGGANG – Vagina dengan dubur amat dekat – Penyebab kuman dan keputihan. Cuci dari arah kiri ke kanan – atau atas kebawah . BUKAN – dari arah dubur ke atas..!!

Antara penyebab bau pada vagina :-

Keputihan

Bau vagina yang tidak di rawat rapi..!!  Cara mengawal dan merawatnya dari dalaman dengan herba. Persis Dara atau D Folia adalah paling terbaik melalui pengalaman saya yang sudah mengkaji bertahun-tahun..!!

Darah haid juga punya utama vagina mengeluarkan bau yang busuk.

Vagina & Dubur wanita mengalirkan lembapan bersama sedikit air. Jika lembapan ini bercampur antara vagina & kawasan dubur  menambahkan lagi bau yang tidak enak..Bersihkan vagina & dubur dengan pencuci pembersih wanita. Lap sehingga kering.  JRM mengeluarkan Putik telaga Dara yang sangat bagus membersih sambil megetatkan luaran dan menghilangkan bau vagina.

Islam mengalakkan wanita membersihkan diri dan kemaluan sebelum hubungan seks. Meletakkan sedikit wangian pada atas Cik Tom, ari-ari wanita bagi menghalang bau..!! Selepas buang air besar masukan jari sedalam 1 inci bagi membersihkan dalam saluran dubur supaya najis tidak tertinggal.

Semasa mandi hadas besar masukan jari sedalam 1 inci kedalam Cik Tom untuk membersihkan rongga dalaman . Darah yang tertinggal itu yang menjadi punca utama paling kuat vagina berbau.

Iktibar dari cerita saya ini :

Hasil dari kajian saya mendapati –  CIK TOM bagi mereka satu keutamaan dan daya pemikat kepada kaum lelaki. Mereka sangat seni dan ramai wanita di Malaysia melalui konflik perkahwinan akibat suami makan luar dengan wanita Indonesia atau Thailand. Mari kita fikir dan renungkan bersama…!!

Apa istimewa wanita Thai..? Mereka mengamalkan herba dan sangat pandai menjaga senaman atau Teknik Pengawalan Punggung-Nafas-Kegel yang boleh menguasai suasana sehingga pelanggan lelaki yang pernah melanggannya tak boleh untuk melupakan…!! Wanita Indonesia pula setengahnya mengamalkan susuk “haram” dan makan jamu kocok, madu bersama telor itik. Memang tunduk lelaki kalau kena dengan benda ni..Sasau..!!

Kata-kata kaum lelaki yang saya kaji…

WANITA YANG DAH KAWIN PATUT BACA KOMEN MEREKA INI :

   1 Dekat je busuk, sampai nak muntah..!! saya tak cakaplah… Nak jaga hati punya pasal. Lama-lama saya tawar dan jauhkan diri. Tak boleh fikir ke sebagai perempuan..??
   2 Saya ada komplen, longgar…!! Buatlah apa yang patut…!! Isteri saya marah katanya saya sengaja cari pasal sebab dah lama kawin & nak cari perempuan lain. “Kenapa selepas beranak 4 baru nak komplen kenapa tak dari dulu”. Bagi saya normal lah lelaki suka seks… Tak kan tak boleh cakap..?? “Baju hand bag boleh beli dalaman tak berjaga, luar cantik dalam kosong”.
3 Bini aku layan acuh tak acuh, banyak alasan pasif pulak tu..!! Perempuan Thai dan Indon layan aku power memang terasa bahagia jadi lelaki… Berbaloi aku bayar…!! Benda Percuma, tak bagus cincai. Untuk jaga anak boleh lahh…!! (Sakit hati saya dengar)
4 Tempat tu memang Syurga Dunia..!! Isteri saya makin tua makin dia duduk jauh-jauh. Baju selekeh. Dah tak ada santapan mata… Baju kelawar badan dah lah gemuk . Meskipun tua orang lelaki ni nak lebih layanan. Wanita ni kalau dah berusia dia makin cincai sebab dah beranak cucu dia rasa kita lelaki ni tak da keinginan. Bukan nak buat seks hari-harilah…Tapi keseronokan sebagai lelaki makin tawar…

Ada 2 kaedah merawat dan mengembalikan semula vagina…

Melalui pembedahan (VAGINAPLASTY) lapisan Murkosa Faraj di kedua-dua belah kanan dan kiri dipotong dan dicantumkan. Pembedahan menggunakan bius “General Anaesthesia” . Pesakit pengsan semasa pembedahan dijalankan. Untuk sembuh ia mengambil masa yang agak lama kerana Cik Tom adalah tempat paling sensitif dekat anggota badan manusia. Jahitan yang digunakan tidak perlu dibuka kerana ia akan tertanggal dengan sendirinya.

Menstruktur semula vagina dengan kaedah laser (LVR) iaitu membelah kulit bibir di bahagian dalam vagina menggunakan laser dan kemudian mencantumkannya semula menerusi kaedah reka bentuk pembedahan kosmetik plastik atau Designer Laser Vaginoplasty (DVL).

JANGAN SAMPAI “CIK V” HILANG SENGATNYA

Disini kita boleh lihat bahawa perawatan Cik Tom bukan melalui rawatan moden..!! tetapi teknik kawalan dalaman dan herba… Masih ingat saya lagi semasa awal menubuhkan ST, tahun 1996 saya berkawan dengan 2 orang isteri tauke restoran Cina dan seorang India. Mereka bermasalah dalam rumahtangga (Suami Makan Luar) dan Cik Tom mereka longgar selepas bersalin.

Mereka tidak percaya rawatan tradisional seperti menjaga pantang jauh sekali makan herba yang sesuai utk merapatkan dalaman. Mereka melakukan pembedahan untuk merapatkan Cik Tom di Singapura. Pembedahan sudah masuk kali ke-2 kerana ketatnya tidak bertahan lama. Tekanan suami “Makan Luar” membuatkan mereka mencuba D ‘Folia dan berpantang selama 2 minggu dalam keadaan terpaksa..!! Saya memang teringin betul nak melihat yang mana satu lebih baik pembedahan atau makan D’Folia..?? Menjadi atau tidak…!! Sapuan Enigma D Regrip 15 minit sebelum melakukan seks..!!  Hasilnya mereka sangat…TERUJA…TERKEJUT…Kos murah, badan sihat, keputihan keluar, muka kemerahan… SUAMI LEBIH MENGHARGAI AKHIRNYA..Sekaya-kaya orang dan semoden-moden orang tetap kembali kepada fitrah perubatan alternative juga.

Produk cadangan untuk rawatan Miss V atau Cik Tom

  Persis dara

  • Meninggikan hormon wanita utk cantik, sihat, muda.
  • Menegangkan otot dalaman vagina
  • Menguatkan dinding rahim utk kuatkan grip/ kemutan.
  • Membersihkan keputihan, kotoran rahim, bau vagina.
  • Melambatkan menapos & menguatkan organ peranakan.
  • Menegangkan payudara & mencantikan bentuk punggung.
  • Mengurangkan perut buncit lepas bersalin, kecutkan rahim.
  • Sangat baik utk wanita berkahwin dan slepas bersalin.

Angelica Herba

  • bentuk pil seperti kacang hijau
  • Produk baru yang ada dipasarkan tidak lama lagi.
  • Formulasinya diambil dari university china
  • Ia sangat baik untuk merawat kesihatan dalaman wanita .

Putik Telaga Dara

  • Sangat bagus dan selesa .. Sifat herbanya mengandungi bahan Antiseptik dan membunuh kuman bacteria
  • Menghilangkan bau & gatal vagina
  • Menghilangkan keputihan dan merawat penyakit kelamin
  • menegangkan dan mengetatkan luaran vagina
  • mengandungi antibiotic & mencegah luka .

Hanya Wanita Yang Memahami Wanita kan..!!

Saya merasakan Blog JRM adalah medium bermenafaat untuk semua kaum wanita ..Berbagai ilmu perbidanan dan pengalaman sepanjang kehidupan yang bersesuaian saya akan dikongsikan di blog ini..Menyampaikan ilmu kepada perkara kebaikan mungkin dapat menyelamatkan insan lain dalam  perkahwinan, kesihatan dan memberikan ketenangan jiwa.

Indahnya siraturahim dan jariah kita sesama insan..

MELALUI PENULISAN BONDA ROZITA SETERUSNYA.

Twitter: http://twitter.com/official_JRM
Instagram: http://instagram.com/official_jrm

Facebook: https://www.facebook.com/rozita.jrm

LIKE fan page JRM :https://facebook.com/JRMOfficial

 

 

4 Comments

  1. ina says:

    perkongsian info2 dari bonda rozita yang sangat berguna buat saya dan juga isteri2 di luar sana…..terima ksh yg tak terhingga buat Jrm

    • jamu ratu malaya says:

      Salam ina.. ajak kawan-kawan baca sebab menyampaikan ilmu demi kebaikan orang lain ..mungkin dapat menyelamatkan kebahagian orang lain..terimaksih dari bonda

  2. ains abdul says:

    teruja mbaca blog jrm ni. sgt bmnfaat ilmu ni. malunye bila bca komen lelaki td. klu realiti, x sgup nk dgr. wanita2 jga lah aset kita ni bkn hnya utk suami tp utk kshtn diri jg. sya tnanti2 bgmna sbnrnye snman kegel wanita thai. bonda rozita kongsilah. kami bharap sgt ni.

    • jamu ratu malaya says:

      Saya akan buat ain..sebab saya juga sedang buat blog kisah hidup saya..jadi saya buat mengikut ilham ..bukan sennag nak menulis dan mengajar orang secara teori senaman tu..kena cari idea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge

© Copyright 2013. Jamu Ratu Malaya (JRM) - No.95-1, Jalan Nautika A U20/A, Seksyen U20, Pusat Komersial TSB, 40160 Shah Alam, Selangor.