BAU PUNCA SUAMI TAK SENTUH ISTERI…

Gambar kenangan saya di Ofc kecil menumpang kedai dengan kawan saya owner salon

Kisah benar yang saya ceritakan ini semasa saya awal pejabat ST dibuka, Klang tahun 1999. Azli bukan nama sebenar, call berkali-kali minta supaya staf menyambungkan talian kepada saya katanya hajat besar nak jumpa saya. Saya fobia angkat telefon kerana panggilan lucah, jual insuran, pelaburan atau panggilan merapu..!!  Memang saya tak akan jawab phone suka-suka.. Seperti yang dijanjikan Azli datang seorang diri. Dia menceritakan masalahnya kepada saya tanpa memandang tepat kepada muka saya. Sopan dan nampak pemalu “ Maaf kak ya saya malu sangat ni nak jumpa kak. Tak tau nak buat apa lagi dah.. Gini kak saya dah kawin 2 tahun, ada anak sorang. Saya sayang perkahwinan kami, saya tak sentuh isteri saya dah hampir 2 tahun.. Bukan saya tak sayang isteri saya kak. Saya jadi dingin tak bernafsu..Macam-macam alasan saya bagi. Isteri saya dah banyak kali cakap kalau tak suka lepaskan dengan cara baik jangan terus macam ni ..Isteri saya syak saya ada perempuan lain sebab saya tak bernafsu langsung pada dia..”

D Folia Formulasi ST paling terbaik, saya amalkan sehingga kini. Ramai yang makan izin Allah memang jadi awet muda. Kalau tak bagus D Folia tak kan ada sampai sekarang masih jual..!! Saya makan 2 biji pagi sahaja. Harga RM 28 tak pernah naik harga dari dulu sampai sekarang . Ini herba ayuverda..

Melihatkan ayat yang diatur dan riak wajah lelaki ini hati saya mengatakan mesti dia “ mati pucuk”..saya bukan pakar bab lelaki macam ni..aduhhh kes berat ni .. Saya bertanya untuk menyingkatkan perbualan “ En Azli dah lama ke masalah lemah tenaga ni ..?? rawatan alternatif kampung banyak atau pergi buat rawatan doktor . Kalau produk untuk tingkatkan tenaga lelaki saya ada Rock Arrow ..tang lain2 saya tak pakar dan tak pandai En Azli.. “

Lebar senyuman Azli mendengar soalan saya sambil menjawab “ Saya bukan mati pucuk kak. Saya tak tahan bau busuk sangat dan keputihan dia tu..!! Saya geli dan tak sampai hati nak cakap. Saya hanya menyentuh isteri saya masa awal 3 bulan perkahwinan kami selepas itu tak pernah dah..Saya datang sini minta kak ajar dia makan apa untuk hilangkan bau dan keputihan..!! Kak jangan cakap saya bagi tau pulak..nanti dia malu..” Saya terkedu dengan pertemuan singkat bersama Azli . Kesungguhannya merawat, jaga hati isteri dan usahanya untuk menyelamatkan rumahtangga mereka.

Keesokannya Azli membawa isterinya ke ofc “ Isteri saya nak tanya produk apa nak kurus katanya nak cantik tu datang sini . Minta sangat puan bagi penerangan pada isteri saya imah ni..” sambil dia keluar dari ofc dan meninggalkan isterinya bersama saya.

Selepas seminggu isteri Azli call saya ..“ Saya call sebab nak bagi tau produk puan bagi tu bagus betul, saya datang nak beli produk kurus tapi puan bagi produk dalaman ..Banyak2 terima kasih . Saya rasa bahagia sebab suami saya makin mesra lah puan, dulu kami dingin puan. Macam mimpi pulak, masalah boleh selesai semuanya selepas saya makan D Folia dan sedu Arrow tu.. Betul puan cakap muka jadi merah , keputihan berketul keluar hijau pun ada..!!..

PUTIK TELAGA DARA – Produk Gel cucian wanita ini dari teknologi Nano yang mudah menyerap dan menembusi dalaman kulit. Sokongan Nano dan ekstrak herba yang terkandung didalam kedua-dua produk ini sangat berkesan. Ia membantu menguatkan dinding sulit wanita terutamanya selepas bersalin sehingga menapaus.

Ia membersihkan dan menyegarkan lebih lama

  • Tiada kesan lekit
  • ANTI –mikrobial function
  • Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan
  • Mengurangkan kegatalan akibat keputihan
  • Sangat bagus digunakan untuk wanita hamil dan datang bulan
  • PH5.5 kepada alat sulit
  • Membantu mengatasi kekeringan pada kulit kemaluan

Wanita patut baca apa kajian saya ni :

  • Wanita gemuk lemah kemutan atau “ Grip “
  • Wanita gemuk sering mengalami bau yang kurang enak
  • Wanita hamil sering mengalami kegatalan dan banyak keputihan
  • Wanita yang ada penyakit kencing manis mengalami kegatalan
  • Miss V akan mengeluarkan extra bau selepas datang haid

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang masalah wanita layari laman web saya di jrm.com.my

di blog yang bertajuk :

  1. Kesan buruk keputihan..
  2. Punca vagina longgar …

30 Apr, 2014

Author:

no comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge

© Copyright 2013. Jamu Ratu Malaya (JRM) - No.95-1, Jalan Nautika A U20/A, Seksyen U20, Pusat Komersial TSB, 40160 Shah Alam, Selangor.