Kenapa wanita susah kurus..?

Img28595Assallamualaikum  kepada semua yg melewati tulisan sy disini..Bagi yg baru mengenali produk JRM ( singkatan dari Jamu Ratu Malaya) adalah subsiadary ST..Produk keluaran sy juga tetapi tidak dijual didalam butik ST.. Hanya dijual di kedai jamu ( perjanjian dgn pemborong dan usahawan kecil kami x kan jual di butik ST)..

Kami juga aktif jualan online Fb JRM Official..Selalu kami bagi harga murah dan diskaun. Promotion berubah2 setiap minggu..Alahai niaga kecik2 sesuai dgn umur sy yg dah tua ni.. JRM niaga simple sistem pengurusannya. ST terlalu canggih sistemnya pengurusannya ( Yati anak sulung sy dgn suaminya uruskan ST ). JRM dan ST sahaja produk jenama sy. Tiada kaitan dgn mana2 jenama lain..( sekadar mukadimah utk pembaca baru ).

Topik sy hari ni ialah kenapa wanita mudah gemuk. Adalah lebih mudah sy mengulas topic ini dalam bentuk soal jawab. Bentuk soalan yang biasa sy terima dari penguna ini saya kumpulkan dan mungkin anda ada permasalahan yg sama.. Jom baca perkongsian sy.. SOALAN PENGUNA :

  1. Lepas bersalin badan sy nampak kurus. Tapi perut sy masih kekal buncit . Geram x cantik. Macam2 sy dah cubaSenam dan macam2 produk dah makan . Sama je macam tu kenapa ye ??
  2. Sy berbengkung , berpantang jaga makan tapi bentuk badan sy masih x cantik pun..?? Sy x pernah makan apa2 herba sy takut.
  3. Perut sy sangat besar selepas pembedahan mmg tak boleh kempis semula..Sy dah bosan nak jaga badan..kenapa jadi macam ni Puan ??
  4. Nape bahagian perut susah kempis.
  5. Kenapa vagina sy keluar angin macam kentut ..Ia berlaku kadang2 masa sujud, menonggeng, paling memalukan tengah buat sex..Malu sy dengan suami sy..

Mukadimah.. Masalah perut buncit.. Badan susah kurus.. Bentuk badan x cantik.. Banyak penyebabnya dan sy kupas mengikut apa yg sy tahu saja.. Sy bukannya doktor dan sy menjawabnya pula hanya berdasarkan ilmu sy yg sedikit ttg herba dan permasalahan wanita.

Sy belajar rawatan herba dari usia sy 19 tahun dengan ramai guru. Mereka sgt mendalami ttg herba.. Meskipun herba dianggap kuno tetapi keyakinan sy pada herba sejak dulu lagi dan hasilnya x pernah mengecewakan sy. Apa yg sy makan itu yg saya jual. Jualan produk herba dan kosmetik ST x pernah kurang meskipun tidak diiklankan.. Alhamdullilah Allah bantu sy dalam semua urusan.

Ramai juga penguna dan pastinya kawan2 sy dikalangan professional seperti pensyarah, cikgu, peguam dan doktor pakar wanita beli produk sy.  Ia berkesan terutama sangat nampak cepat pada bahagian intim wanita, Awet muda dan badan jadi sihat. ( x merbahaya pada kesihatan).

Slogan sy sejak ST ditubuhkan. Kecantikan wanita bermula dari dalaman yg sihat. Betul tepat dan tidak meragukan selama 19 tahun herba ST dipasarkan, begitu ramai pengguna setia dan mereka dapat hasilnya . Bila berkesan anak2 mereka juga menjadi penguna ST. Penguna ST dari generasi ke generasi. Ada juga yg pernah bertukar kepada produk lain akhirnya kembali menggunakan produk ST kembali..

Contoh pil perancang

Soalan 1 : Lepas bersalin badan sy nampak kurus. Tapi perut sy masih kekal buncit . Geram x cantik. Macam2 sy dah cuba. Senam dan macam2 produk dah makan . Sama je macam tu kenapa ye ??

JAWABAN SY : Rahim & hormon paling utama buat wanita untuk sihat cantik dan awet muda. Semua jadi sihat, teratur dan reflek pada tubuh cantik kekal muda..Itu yg kami rangsang melalui formulasi ST kerana kami tahu ke2nya itu punyai fungsi yg kuat buat wanita boleh mempertahankan kecantikan diri dan terus berstamina kuat meskipun berusia. Persoalan 1 hingga 5 yang sering menjadi dilema wanita, sy kupas mengikut rawatan ayurveda dan unani ada beberapa sifatnya..

  • Rahim adakalanya mengandungi air yg banyak atau x kecut betul. Sbb tu perut besar dan masih buncit walaupun berbadan kurus..

Contoh Implanon

Kalau masalah ni pengguna yg  makan produk D folia (ST) atau Royal V (JRM) kesannya air berlebihan pada rahim tu akan keluar seperti ketuban pecah jernih keluarnya.  Sebab tu rahim cepat kecut dan perut senang kempis makan produk ni. (Perhatian formula D Folia & Royal V x sama fungsi. Sy makan ke2nya. Ramai pengguna makan sbb terbukti berkesan. Izin Allah)

  • Makan pil perancang atau suntikan hormon utk elak kehamilan juga menyebabkan perut besar. Bahan dalam ubat tadi menganggu hormon jadi x stabil.
  • Keputihan mengangu kestabilan hormon dan kesuburan..

Bagi wanita jangan anggap keputihan perkara remeh. Sebenarnya wanita gemuk, wanita x sihat, wanita mengandung, wanita bermasalah kulit muka, susah hamil, dingin sex ..KEPUTIHAN LAH PUNCANYA..!! Ia juga penyebab perut susah kempis dan kulit muka x lawa.. Keputihan ni kalau klinik biasanya doktor hanya bagi krim atau antibiotic sj. Sy lebih percaya herba kerana selama berpuluh tahun sy dapati ramuan herba benar2 berkesan rawat masalah keputihan dan rapatkan kembali dinding otot vagina.

KEPUTIHAN

Contoh dlm miss V yang banyak keputihan.

  1. Keputihan ada 3 jenis : Normal..Keluar atau mendap..!!..

a)     Keputihan mendap – Ada wanita x pernah keluar keputihan sebelum ni .. Bila makan produk D Folia atau Royal V keputihan akan keluar dengan banyak sekali. Ini yg sy namakan keputihan mendap.

b)    Keputihan kerap keluar dgn kuntiti yg sgt banyak itu adalah serius.  Keputihan ni ada 4 Warna – coklat kelabu – putih susu kental – kuning likat- hijau. Mengeluarkan bau yg busuk sekali.

c)     Keputihan normal – Warnanya jernih . Keluar x banyak sgt . X rasa gatal. Xda bau yg kuat. Biasanya keluar sebelum datang haid, stress atau penat sahaja ( x kerap ) Sy ringkaskan disini apa kesan buruk keputihan. Para wanita khasnya yg nak kawin atau sudah berkahwin jom kita baca kejap :

  • Kegatalan sampai luka bergaru
  • Bau yg sangat busuk sehingga boleh dihidu semeter jaraknya
  • Kegatalan akibat fungus dan bacteria
  • ( menjangkit kepada alat kelamin suami berlaku semasa hubungan sex  )
  • Bau dan keputihan akan melekat pada alat sulit pasangan
  • Ketumbuhan pada rahim atau cyst
  • Susah hamil dan x subur
  • Terjadinya eye bag ( kantung mata jadi besar dan terlondeh)
  • Muka kusam dan warna kulit muka x cantik.
  1. Klu anak dara banyak keputihan malam pertama akan longgar seperti x da dara.

Soalan 2 : Sy berbengkung , berpantang jaga makan tapi bentuk badan sy masih x cantik pun..?? Sy x pernah makan apa2 herba sy takut.

bengkung

Contoh org berbengkung.

Zaman makin modern ramai orang takut makan herba, x sedap katanya . Ada org x percaya herba juga yg dikatakan kuno ketinggalan zaman .. Bila bergolak rumah tangga , bentuk badan x sempurna memboyak , dalaman longgar sampai suami komplen, selalu sakit2 lepas bersalin baru mereka sanggup mencuba herba. Kerana nak merawat diri sesudah dapat masalah. Berpantang , berbengkung, atau sauna merupakan ikhtiar luaran.

Lebih cepat dibantu atau dimulakan secara dalaman iaitu makan herba. Pakar wanita juag mengakui vagina wanita akan longgar selepas bersalin. Itu baru vagina, begitu juga urat badan semakin mengembang, punggung dan semua bentuk badan. Bila lepas bersalin badan akan longgar semuanya. Ada 2 konsep sy belajar : 

> PERTAMA ia senang nak dibentuk selepas bersalin jika makan herba. Herba ni akan mengikat dan mengemaskan dalaman kembali kepada kedudukan asal. Herba2 St atau JRM akan meletak rahim dan menguncup cepat. Merapatkan urat2 dan rongga saluran intim wanita supaya kemas dan rapat. Payudara mampat , muka kemerahan, darah haid lancer dan banyak lagi fungsi2 kami yakin dalam ramuan ST atau JRM.

> KEDUA  Jika dibiarkan urat-2 badan akan terus longgar dan semakin lemah. Kesan buruk ada yg nampak serta merta dan biasanya selepas 6 tahun atau wanita itu berusia 35 tahun keatas. Kebas kaki tangan, sakit kaki berpanjangan. Pinggang sakit buang air kecil x lawas, kegemukan susah nak kuruskan badan dan beberapa lagi yg lain. Saat mengandung 9 bulan dan proses melahirkan banyak melibatkan semua urat2 kecil badan wanita.

Contoh kenapa urat mengembang dan susah pulih paling nyata ialah urat2 timbul selepas bersalin.. Punggung melebar. Vagina semakin longgar selepas bersalin.. Makin kerap bersalin makin berusia dalaman wanita makin lemah. Suami akan merasai kehambaran setiap tahun mengikut berusianya wanita itu..!!.. Kembang pada perut lepas bersalin bermaksud rahim x kecut betul kerana dalam pantang mereka x makan herba yg formulasinya x kena dengan rawatan rahim. Sebab tu 19 tahun St dipasaran produk ni x menghampakan penguna..Herba sesuai dengan keperluan badan wanita..

Soalan 3 : Perut sy sangat besar selepas pembedahan mmg tak boleh kempis semula..Sy dah bosan nak jaga badan..kenapa jadi macam ni Puan ??

Paling cepat kempiskan perut.

Sy lihat bersalin secara pembedahan akan melibatkan suntikan epidural, ubat bius yg menyebabkan kesan sampingan yg paling ketara wanita menjadi sgt pelupa. Masalah paling berat ialah perut mmg sukar kempis. Terutama wanita yg mengandung sangat besar atau sebelum hamil kulit perutnya tebal banyak lemak. Suntikan ini juga penyebab gemuk mendadak dan susah kurus. Paling ketara bahagian lengan , perut dan peha seakan2 air terkurung disitu.

Wanita selepas bersalin pembedahan takut makan herba alasan mereka sering sy dengar ialah  doktor x bagi atau takut luka x sembuh. Jika bersalin pembedahan sekali pun produk bersalin ST Ammy Complete tetap boleh diamalkan . Tidak mengambil suplemen herba atau  tidak mengenakan sapuan luaran ini akan menyebabkan badan lebih parah kesannya.

Susah kurus dan kegemukan makin sukar dikuruskan jadi tepu. Bersenam amat penting juga supaya metabolisma dan hormon makin stabil. Bersenam bagus utk organ penting badan dan menguatkan tulang. Rasa stress gemuk tidak membantu badan kurus pun..Bertenang dan teruskan usha untu kurus bukan melemahkan semangat dn berhenti berusaha..

Soalan 4 : Nape bahagian perut susah kempis?

Dietary NT KolestrolBanyak sebenarnya puncanya kenapa perut susah kempis.

  • Lemak berkumpul dan bertumpu pada kawasan perut dahulu
  • Seterusnya pada bahagian lain seperti punggung, peha dan lengan
  • Tengkuk dan seterusnya bahagian lain sehingga ke jari jemari pun bersalut lemak.
  • Perut juga membuncit akibat wanita kekurangan hormon atau kurang bersenam.
  • Makan yg tidak berjadual x ikut masa makan betul
  • Banyak makan lemak dan minuman berais/bersoda.
  • Wanita yg banyak hormon lelaki atau haid x lancar sering buncit perutnya.
  • Wanita yg sudah putus haid

Soalan 5 : Kenapa vagina sy keluar angin macam kentut ..Ia berlaku kadang2 masa sujud, menonggeng, paling memalukan tengah buat sex..Malu sy dengan suami sy..

  • Kerap melakukan sex
  • Melakukan sex posisi dari belakang ( seperti anjing)
  • Longgar bahagian rongga dalam miss V
  • Masa hubungan sex angin ikut masuk dan ia akan keluar balik lepas tu macam kentut
  • Kurang cengkaman
  • Masa dalam pantang makan x jaga
  • Makan cili hijau dalam pantang
  • Tak makan suplemen herba.

111

Royal V RM 60.00 adalah dari formulasi Persis dara dengan formula tambahan baru. Minuman Kesihatan Dari Jus Manggis Dan Buah Delima Serta Diperkaya Dengan Royal Jelly. Membantu Meningkatkan kekuatan daya tahan melawan penyakit  sangat bagus untuk kesihatan Wanita.

Adunan lengkap 17 jenis herba khusus untuk merangsang hormon wanita, meninggikan sistem ketahanan tubuh melawan penyakit dan memanjangkan hayat kemudaan diri wanita secara mendalam.

Kesemua bahan-bahan herba ini ditimbang mengikut sukatan dan dibersihkan. Lalu dimasukkan ke dalam bekas stainless steel dan direndam bersama air zam-zam dengan suhu kepanasan 1000C selama 3 hari. Kesannya, ia sangat cepat menyerap kedalam tubuh kerana Royal V adalah dari sumber padat yang diambil dari patinya sahaja. Hasilnya dapat dirasai selepas 3 hari dan jika diamalkan secara berterusan mampu mengembalikan kecantikan, kesuburan dan kesihatan seperti wanita muda.

43 Khasiat Royal V   Royal V merupakan Persis Dara yang diperbaiki Formulanya. Minuman kesihatan dan kecantikan Royal V merupakan formulasi paling terbaik. Ia tidak boleh ditiru oleh mana-mana produk lain dipasaran . 43 kesan yang lebih efektif dalam satu botol Royal V untuk semua golongan usia.

  • Mengetatkan dan menegangkan otot faraj.
  • Menguatkan keinginan hubungan seksual.
  • Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan.
  • Menghilangkan kegatalan dan bau .
  • Kaya fitoestrogen yang melambatkan proses penuaan.
  • Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita.
  • Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus.
  • Membesar dan menegangkan payudara.
  • Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan.
  • Meningkatkan pengaliran darah.
  • Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause.
  • Mengandungi fiber yang tinggi & phytonutrients.
  • Menurunkan kadar kolesterol.
  • Mengurangkan risiko kanser.
  • Mengecutkan saluran peranakan.
  • Merapatkan pintu rahim .
  • Merawat masalah tombong
  • Menguatkan lantai pelvic
  • Menguatkan ketahanan badan wanita melawan penyakit
  • Mempercepatkan proses kurus
  • Mengurangkan perut buncit
  • Menyuburkan rahim wanita untuk hamil
  • Merangsangkan pengeluaran hormon.
  • Melancarkan perjalanan dan kitaran haid.
  • Merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia.
  • Menguatkan ingatan.
  • Pertumbuhan akal dan fizikal.
  • Menghilangkan keletihan dan kesakitan sendi.
  • Mengurangkan tekanan darah dan kolesterol.
  • Menegangkan dan mencantikkan kulit.
  • Amat berkhasiat untuk membuang asid urik (gout).
  • Xanthones yang merupakan sejenis super-antioksida.
  • Cathechins, Polyphenols dan Polisakarida  ejen-antioksida.
  • Vitamin C, Zat Besi, Niasin, Kalsium, Protein,
  • Serat Fiber, Vitamin B1 & B2.
  • Menghalang jangkitan kulat dan virus.
  • Merawat banyak jenis penyakit.
  • Memberikan perlindungan antioksidan yang kuat.
  • Anti-penuaan dan meningkatkan potensi vitamin E.
  • Merawat masalah sakit sendi dan lutut
  • Tinggi vitamin c untuk rawatan kulit
  • Membina mood ceria dan menghilangkan kesedihan
  • Bagus untuk menurunkan koelstrol

Royal Jelly   –

  • Melawan pelbagai jenis penyakit
  • Melawan penuaan
  • Royal Jelly mengandungi asi amino essential, mineral, fruktosa dan glukosa dan juga beberapa jenis vitamin seperti vitamin B, vitamin A, vitamin C, vitamin D, vitamin E dan juga vitamin K.

    Manjakani   –

  • mengetatkan ketegangan otot faraj
  • meningkatkan sensasi intim
  • Antibakteria keputihan, kegatalan, dan bau

Pueraria Lobata –  

  • Kaya fitoestrogen melambatkan proses penuaan
  • Menghalang perubahan kepada tubuh wanita menopaus.
  • Membesar dan menegangkan payu dara
  • Mengonturkan punggung nampak lebih menawan.

  Black Cohosh          –

  • Herba kuno asli amerika untuk dalaman wanita.
  • Meningkatkan aliran darah
  • Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita manapous
  • Meningkatkan gairah dan respons stimulasi seksual

  Jus Epal                     –

  • Mengandungi fiber tinggi dan phytonutrient yang boleh melambatkan pengoksidan kolesterol yang tidak baik dan membantu mengurangkan risiko kanser.

Mas Cotek  

  • Mengecutkan saluran peranakan
  • Merapatkan pintu rahim
  • Mengembalikan rahim pada kedudukan asal

Kacip Fatimah         –

  • Merangsangkan pengeluaran hormon
  • Melancarkan perjalanan dan kitaran haid

Zafaran                    

  • Merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia
  • Menguatkan ingatan.
  • Pertumbuhan akal dan fizikal.
  • Merangsang tenaga batin
  • Mengurangkan keletihan dan kesakitan sendi.
  • Mengurangkan tekanan darah dan kolestrol.

Akar Serapat          

  • Menegangkan dan mencantikkan kulit
  • Mengekalkan keremajaan diri wanita (awet             muda)

Manggis                   –

  • Amat berkhasiat untuk membuang asid uric (gaout
  •  Xanthones yang merupakan sejenis super-antioksida.
  • membantu memulihkan sistem imunisasi badan.
  • CathechinsPolyphenols dan Polisakanida  ejen-antioksida
  • anti-bakteria dan anti-kulat.
  • Vitamain C, Zat Besi, Niasin, Kalsium, Protein, Serat Fiber, Vitamin B1 & B2.

Madu                         –          

  • Meningkatkan sistem ketahanan badan
  • antioksidan yang tinggi

Cendawan Emas    –          

  • Meningkatkan sistem imun yang tinggi
  • Menghalang jangkitan kulat dan virus
  • Merawat banyak jenis penyakit

Rosemary Estrak   –          

  • Memberikan perlindungan antioksidan yang kuat.
  • Anti-Aging dan meningkatkan potensi vitamin E

Pinang Muda                     

  • Membersihkan vagina, rasa gatal dan keputihan.

DOS PENGAMBILAN   Wanita muda berusia 18 – 30 tahun Minum 1 sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum atau selepas makan.

Wanita pertengahan usia berusia 31 – 49 tahun :

Minum 2 sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum atau selepas makan.

Wanita berusia 50 tahun ke atas :

Minum 2 sudu besar pada waktu pagi dan minum 3 sudu besar petang sebelum atau selepas makan. Minum secara berterusan..

PERHATIAN !! Royal V mengandungi herba yang sangat banyak dan selamat dimakan oleh penghidap kencing manis dan darah tinggi . Ia bukan dari gula tebu dan bagi anda yang tidak pernah mengambil suplemen herba mulakan dengan dos rendah iaitu hanya satu sudu kecil sehari (selama 3 hari). Selepas 3 hari baru ikut dos yang disarankan. Simptom awalan – Setengah wanita mengalami Payudara berdenyut dan seperti membengkak . Ini menunjukkan tindak balas payudara akan menegang. Rasa ghairah yang tinggi bermaksud hormon wanita semakin bagus . Keputihan akan keluar dengan banyak kerana ia bertindak membersihkan rahim dan bau serta mengetatkannya. Berdenyut kuat pada bahagian dalam Miss V kerana  ia  menguatkan otot dalaman dan dapat dirasai semasa melakukan hubungan seks.   TIP AGAR KEKAL KETAT SEPERTI DARA :  

  • Minum Royal V setiap hari walaupun ketika haid.
  • Pastikan haid kering selepas 2 hari, sebelum melakukan hubungan seks.
  • Elakkan meminum ais batu.
  • Jangan banyak mencangkung, ia akan melemahkan otot vagina.
  • Elakkan banyak mengangkat berat.
  • Elakkan dari punggung terhentak.
  • Amalkan senaman kegel atau senaman otot vagina / teknik kemut 50 x sehari.
Hanizan

Salah sorang pengguna JRM yang berjaya turunkan 10 kg dalam masa 5 bulan. Perut buncit sudah tidak nampak lagi dan badan semakin kurus.. pengguna ini menggunakan semua produk yang saya nyatakan di atas. (FB : hani haizan)

JANDA LANSING 

Jus Janda Langsing

JUS JANDA LANGSING WM : RM42.00 EM : RM44.00

Minuman jus kiwi dengan herba botani , mengurangkan selera makan, menyekat lemak dan melangsingkan badan dengan cara paling selamat.

Minuman dari ekstrak kiwi yang kaya dengan pelbagai khasiat…!!! Tinggi dengan vitamin C dan beberapa ramuan lain yang sangat bagus seperti Herba Maltodextrin, Kiwi , Hoodia Gordoni, Citric Acid, L-Carnitine, garcinia Cambogia, Citrus Aurantium, Green Tea Extract, Stevia & Carboxylmenthylcellulose.

Jenis kegemukan:

1)    GEMUK AIR – Cepat kurus dan cepat gemuk ( Yoyo ).

2)    GEMUK DAGING DAN AIR – Mudah turun pada awalan, kemudian susah nak turun

3)    GEMUK TEPU – Susah untuk turun kerana padat dengan daging dan banyak selulit.

Ketahui Punca Kegemukan…

1)    Hormon Tidak Seimbang

Hormon yang tidak seimbang menjadi punca kegemukan. Jika hormon sebagai punca kegemukan, pastinya sukar untuk menguruskan badan. Oleh itu stabilkan masalah hormon terlebih dahulu sebelum memulakan diet.

2)    Pemakanan Tidak Sihat

Mengambil makanan segera dan ringan punca kegemukan tidak terkawal menggangu hormon dan menurunkan tahap kesihatan

3)    Gen atau Baka

Sejarah keluarga yang berbadan gemuk dan mempunyai rangka besar adalah lebih berisiko menjadi gemuk bila dewasa.

4)    Emosi Tidak Stabil

Biasanya bila emosi tidak stabil seseorang itu mudah mendapat tekanan. Menyebabkan mengambil makanan secara berlebihan untuk mengatasi tekanan punca ketidakstabilan hormone.

5)    Gaya Hidup Tidak Sihat

Tidak bersenam mahupun beriadah, kurang mengeluarkan peluh seperti sepanjang masa duduk dikerusi, kurang pergerakan dan banyak duduk dibilik berhawa dingin.

6)    Pengambilan Ubat-ubatan

Pengambilan ubat-ubatan seperti pil perancang keluarga, hormon dan ubat penenang juga menggalakkan kegemukan.

Antara Kebaikan Janda Langsing:-

  • Mengawal selera.
  • Merangsang emosi untuk kurus.
  • Molekul P57 membuat otak percaya perut sudah kenyang.
  • Asid amino meningkatkan proses metabolisma lemak badan.
  • L-Carnitine  membakar lemak dan sebagai diet tambahan.
  • Garam kalsium hidroksi asid sitrik berkesan mengawal kegemukan.
  • Mengurangkan risiko barah.
  • Merawat arthritis rheumatoid.
  • Melaras kolesterol tinggi dan penyakit jantung.
  • 100x ganda tinggi antioksidan dari vitamin C.
  • Kaya dengan vitamin E untuk perlindungan sel.
  • Melawan virus dengan menguatkan sistem ketahanan tubuh.
  • Melambatkan penuaan.
  • Catechin mempunyai kesan baik untuk kesihatan seluruh badan.
  • Mengelakkan serangan jantung dan strok.
  • Kiwi sumber vitamin C dan potasium terbaik.
  • Tinggi klorofil, magnesium, Fosfor, besi, dan vitamin A dan vitamin C 2 x ganda.
  • Mencegah penyakit tulang bengkok.
  • Amino arginine mengatasi impotensi dan melancarkan darah
  • Mengandungi serat tinggi yang bagus untuk diet
  • Actinidin yang kaya enzim semulajadi mengatasi sembelit .
  • Bon asid sitrik mudah untuk mineral dan logam
  • Kalsium sitrat mudah diserap oleh badan.
  • Termogenik berkesan untuk pembakaran lemak.
  • Ephedra, mengurangkan  selera  makan & meningkatkan metabolisme
  • Membakar  kalori  dengan    merangsang  kehilangan lemak.
  • Mengawal kabohidrat dari bertukar menjadi lemak.

Cara penggunaan :-

Bancuh jus janda langsing sepeket dalam secawan air suam [150 ml] ambil sejam sebelum makan. Jus janda langsing diamalkan sehari sekali sebelum jam 6 petang.

Maksima boleh diambil sehari 2 kali sehari iaitu pagi dan petang. Bila sudah kurus boleh diambil berselang seli setiap hari atau diambil bila perlu sahaja.

 

JRM ada buat promosi online 21-23 hb januari 2015. Harga sangat murah..

Jika ada pertanyaan boleh whtsapp 013-7747 133 atau 019-3737 133 

atau layari facebook rasmi kami di JRMOfficial. 

21 Jan, 2015

Author:

no comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge

© Copyright 2013. Jamu Ratu Malaya (JRM) - No.95-1, Jalan Nautika A U20/A, Seksyen U20, Pusat Komersial TSB, 40160 Shah Alam, Selangor.